« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie ich prawomocności

3. Rozpatrzenie ewentualnych wniosków o sprostowanie lub uzupełnienie protokołu z dnia: 18 czerwca 2025 r.,14 sierpnia 2025 r., 21 sierpnia 2025 r

6. Podjęcie uchwał

b) projekt uchwały ws. powierzenia Gminie Brzeg przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na prace związane z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg powiatowych na terenie miasta Brzeg w roku 2026

c) projekt uchwały ws. powierzenia Gminie Brzeg przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na prace związane z bieżącym utrzymaniem terenów zielonych przy drogach powiatowych na terenie miasta Brzeg w roku 2026

h) projekt zmieniający Uchwałę Nr XII/78/25 z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki przekazane przez Prezesa Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z uwzględnieniem planu finansowego Funduszu

7. Wnioski, informacje i oświadczenia radnych

8. Zamknięcie sesji po wyczerpaniu porządku obrad

« Powrót do strony głównej